Antònia Jover: “Cal modificar la Llei de morositat i resoldre els problemes que pateixen els autònoms”

Antònia Jover i Lucía Muñoz s’han reunit a Eivissa amb representants de la PIMEEF. Aquesta tarda ho faran amb representants de les ‘kelys’ i dels sindicats de llogaters

Les candidates d’Unidas Podemos al Congrés per les Balears, Antònia Jover i Lucía Muñoz, s’han reunit aquest matí amb representants de Petites i Mitjanes Empreses d’Eivissa i Formentera (PIMEEF). En aquesta trobada també ha participat el candidat d’Unidas Podemos al Senat per Eivissa i Formentera, Mario Devis, i la secretaria insular de Podemos Eivissa, Viviana de Sans.

Jover ha destacat de la trobada el fet que des de PIMEEF s’hagi valorat molt positivament la proposta d’UP de modificar la Llei de Morositat, de manera que s’estableixin uns terminis per obligar a les grans empreses a realitzar els pagaments a les pymes. “Moltes petites empreses o autònoms cobren amb un retard de quasi un any, i dècades de governs del PP i del PSOE nos han sigut capaços de resoldre els problemes pymes i autònoms”, ha senyalat Jover, qui ha insistit en la necessitat “d’un Govern en el que Unidas Podemos hi sigui present”.

Respecte a les xifres de descens de l’atur durant el tercer trimestre de l’any, segons les dades que ha donat a conèixer l’INE avui, la candidata Lucía Muñoz ha senyalat que aquest descens és el previsible en una economia “basada en el turisme i la temporalitat, que també genera feines temporals i precàries”. Per a la número 2 de la llista d’Unidas Podemos al Congrés per les Balears, cal “derogar la reforma laboral per poder fer una aposta per llocs de feina de qualitat. El 10 de novembre ens juguem un model de societat basada en la reforma laboral o, al contrari, un model basat en els drets socials i laborals”.

Les dues candidats continuaran aquesta tarda la ronda de reunions a Eivissa, amb trobades amb representants de les ‘kellys’ i del sindicat d’inquilins.