Comença la 2ª fase dels caucus de Podem a les Illes

Des de Podem Illes Balears recordem que la segona fase dels caucus cap a la segona Assemblea Ciutadana es duran a terme aquest cap de setmana a les Illes. Es presentaran aquelles propostes sorgides a la primera fase i que s’ajustaven als documents aprovats a Vistalegre II, i es pujaran a la nostra web per posar-les a disposició de totes les candidatures que es presentin al procés de primàries.

Aquest cap de setmana es duran a terme els caucus de tancament rumb a la 2ª Assemblea Ciutadana, on es presentaran aquelles propostes que varen sorgir a la fase inicial realitzada per la militància. Unes propostes que han estat valorades en els diferents grups voluntaris que varen sorgir de la primera fase dels caucus, per veure si s’adaptaven als documents aprovats a Vistalegre II. Els que, un cop revisats, s’hi adaptaven, són els que s’exposaran en aquesta segona fase.

Un cop acabada la presentació i exposició de propostes, es pujaran a la pàgina web de https://balears.podemos.info/caucus-2a-assemblea/, on podran ser consultades per totes aquelles persones interessades, i emprades després als programes de les candidatures que es presentin a aquesta segona Assemblea Ciutadana de Podem Illes Balears. Animem tothom a venir i participar d’aquests actes a les seus de Mallorca i Menorca (l’acte a Eivissa ha estat finalment cancel·lat).

Les dates dels dos caucus són les següents:

Mallorca: dissabte 29 de juliol, a les 10.30 h, al local del carrer Joan d’Aùstria nº12 (Palma)

Menorca: diumenge 30 de juliol, a les 19.00 h, al local del GP a la Plaça Dalt Es Penyals nº 12 (Ciutadella).