El PP ha de canviar la seva ètica política que pareix que es compta en vots

La portaveu del grup parlamentari, Laura Camargo ha dit aquest dimarts que sembla que el PP vol rentabilitzar electoralment els seus casos de corrupció perquè pensen en clau electoralista quan justifiquen que la gent els ha votat en comptes de posar-se a fer net d’una vegada per totes el partit. Per això, Podem torna a demanar que es faci cas a la gent i que demanin les actes de Rosa Estaràs, Álvaro Gijón i Sandra Fernández per començar als seus càrrecs al PP sense aquests casos al partit.

Camargo, a més, ha dit que no vol entrar en les desqualificacions personals que expressà aquest dilluns la portaveu del PP Marga Prohens contra la seva persona. “Crec que han perdut una oportunitat d’or per fer net. Les desqualificacions mostren que no es prenen seriosament el cas més greu de corrupció del PP a tota Espanya, que és el cas de la policia local de Palma”, ha dit taxant.

Per a la portaveu del grup Parlamentari, el PP de Balears manté els responsables polítics de la corrupció amagats sota els seus escons i segueix les passes del PP de València després de l’esclat terrible d’escàndols que malauradament tots coneixem. “Sembla que vol rentabilitzar electoralment els seus casos de corrupció perquè pensen en clau electoralista quan justifiquen que la gent els ha votat en comptes de posar-se a fer net d’una vegada per totes el partit”. “El que hauria de fer el PP és canviar la seva ètica política que pareix que es compta en vots”, ha dit la diputada.

Podem torna a demanar que facin cas a la gent i que demanin les actes de Rosa Estaràs, Álvaro Gijón i Sandra Fernández per començar als seus càrrecs al PP sense aquests casos al partit. Un missatge que Camargo ha volgut fer arribar al matí d’avui, uns minuts abans que el PP comparegués en roda de premsa per presentar la seva reestructuració.

El Psib d’Armengol es creu allò que Podem ja va dir el 20D

A resposta dels periodistes, les paraules que expressa Francina Armengol aquets dies, juntament amb Iceta, etc, recullen les idees que Podem ja expressà el 20D d’un govern amb el PSOE “però llavors el PSOE va decidir abraçar a Ciudadanos”, ha dit Camargo qui ha afegit que “malauradament no tindrà ressò en la resta de barons i baronesses autonòmics però revela que escolta les propostes de Podem; creu que es possible allò que vàrem dir el 20D; que es possible un govern de progrés a l’Estat amb Podem”.

Nomenament de Codony a IB3

El vot de Podem no serà decisori perquè surti endavant el nomenament de Josep Maria Codony a IB3, ha expressat Camargo, que ja compta amb el suport d’altres forces polítiques.

“Ja hem dit que no representa els valors que nosaltres defensam per a la ràdio i la televisió pública”, ha dit. Camargo ha explicat que la direcció del vot es decidirà avui horabaixa a una reunió del grup parlamentari.