Al PP: demanau l’acta a Álvaro Gijón i deixau d’emparar-lo

‘Avui hem conegut que l’audiència ha rebutjat el recurs covard del diputat d’aquest Parlament, Álvaro Gijón, es fa justícia pel que fa a la situació en què es trobava i reclamam una vegada més que abandoni la cambra igual que passa amb altres diputats que ja no representen a ningú’, ha exigit el portaveu de Podem, Alberto Jarabo, en declaracions als mitjans després de la junta de portaveus.

‘Gijón ja no respon ni a les expectatives del seu partit ni a les expectatives de les persones que van votar als seus representants i reclamam, com ja hem fet en altres ocasions, però ara amb més motius, que la direcció del PP li demani l’acta i si no ho fan estaran emparant les seves malifetes, els seus presumptes delictes. No és el moment d’acollir en aquesta cambra de representació a persones que poden emprar el seu aforament encara viu per protegir-se de la justícia. Els partits tenen una tasca fonamental per protegir la societat d’aquestes persones que no representen ni tan sols els seus interessos’, ha insistit el diputat.

PLE DEL PARLAMENT: MUSEU DE MALLORCA

El proper ple de dimarts al Parlament, tornarem a parlar del Museu de Mallorca. ‘Com vam reclamar, esperam que s’aprovi el traspàs de competències i que a partir de l’1 de gener també la gestió i els recursos humans i materials que han de tenir el Museu siguin una realitat per superar totes les queixes que s’han patit durant els darrers mesos i anys’, ha demandat Jarabo.

El diputat ha recordat que Podem hem reclamat una auditoria del Museu que es va aprovar i esperam que es pugui posar en marxa a partir de la transferència de les competències. ‘El Museu s’ha de convertir en un referent cultural d’aquestes illes que ho necessiten’, ha desitjat el portaveu.

DESDOBLAMENT LLUCMAJOR-CAMPOS

A preguntes dels periodistes, Jarabo ha explicat que ‘Podem hem defensat que la carretera havia d’estar dimensionada a la necessitat que tenien els conductors però volíem que s’avantposés sempre el transport públic al privat (  )’.

Jarabo ha deixat clar que en la solució que el Consell de Mallorca va anunciar ahir ‘Podem havíem treballat amb les entitats ecologistes de manera discreta per intentar que aquesta victòria ecologista fos una realitat. Estem molt satisfets; s’ha aconseguit respondre a unes expectatives i a un equilibri entre l’ecologisme i que els usuaris no sentin el perill de trobar-se amb un accident però hem de seguir reclamant un transport públic de qualitat’, ha insistit el portaveu.

‘Fins al darrer moment hem intentat que es reduís el traçat i l’amplada de la carretera, no ens sentíem còmodes amb la planificació del projecte tal com estava (  )’, ha remarcat. ‘Agraïment i complicitat absolutes, i companyia amb l’ecologisme en aquesta victòria’, ha valorat.