Company continua sent un perill públic per a les illes

El president del PP balear i exconseller de medi ambient no hauria de continuar com a representant públic, per la inacció sobre determinades presumptes il·legalitats als camps de golf. Pel que fa al recurs que ha interposat Rajoy contra el govern, ens sembla una nova barbaritat i és absolutament increïble que el PP no torni directament i de forma voluntària els doblers que són de tots els i les ciutadanes. Encara avui M.Rajoy defensa la gestió de Jaume Matas al capdavant del PP a Balears.

Avui en les preguntes de control del govern hem demanat a la presidenta Armengol pels pous il·legals que hi ha a camps de golf de la nostra comunitat. El portaveu de Podem, Alberto Jarabo, ha explicat en declaracions als mitjans durant el ple d’avui que hem entès que s’està treballant per precintar aquests pous, que estan seguint els protocols que estan marcats però ens agradaria assegurar que si hi ha pous il·legals en camps de golf no només s’haurien de segellar, com és evident en incomplir la normativa actual, sinó que estan emprant un aigua que seria molt necessària per abastir els nostres municipis, els quals alguns d’ells no tenen aigua potable abastament per abastir la nostra població. No només s’han de segellar plenament, no només basten les mesures cautelars, sinó que s’ha d’actuar contra els propietaris dels camps de golf per aquestes accions que podrien ser il·legals, ha reclamat Jarabo. En aquest punt, ha afegit, ens preocupa la manca d’explicacions del senyor Biel Company pel que fa a les seves actuacions durant la passada legislatura, quan va ser responsable després d’informacions que han aparegut als mitjans de comunicació que hi havia uns informes tècnics que indicaven clarament que s’estaven creant aquests pous de manera il·legal en els camps de golf. Segons Jarabo, ‘si Podem hagués estat la passada legislatura haguéssim demanat immediatament la dimissió del senyor Biel Company, president del PP, i ara mateix continua sent un perill públic per a la nostra comunitat per aquest passat, per la inacció sobre determinades presumptes il·legalitats als camps de golf, i no hauria de continuar com a representant públic i esperem que en cap moment pugui tornar a gestionar aquesta comunitat’.

‘Ens pareixen molts greus les seves actuacions i la seva manca d’explicacions per la laxitud que sembla que hi va haver durant la passada legislatura’, ha criticat el portaveu.

Hem vist una hipocresia tremenda en la interpel·lació al conseller de medi ambient, Vicenç Vidal, en la reclamació que fa el PP en la manca d’aigua potable en alguns dels nostres municipis. Aquesta és una herència claríssima d’aquesta gestió històrica i nefasta per part del Partit Popular i concretament la passada legislatura per part del senyor Company. Això va molt lligat a què ha fet M.Rajoy que ha interposat un recurs contenciós contra el nostre govern per intentar reclamar uns doblers públics pel finançament il·legal per la campanya del 2007 del Partit Popular’.

El PP és un partit de xoriços que aspiren a continuar robant a aquesta comunitat. M.Rajoy encara avui defensa la gestió de Matas al capdavant del PP balear

‘Ens sembla una nova barbaritat i és absolutament increïble que el PP no torni directament i de forma voluntària els doblers que són de tots els i les ciutadanes i que haurien de tornar a tota la ciutadania de les illes després de la demostració d’aquesta il·legalitat en la campanya de 2007′. ‘ Ja ho sabem, el PP és un partit de xoriços que aspiren a continuar robant a aquesta comunitat i ara el senyor Rajoy encara avui defensa la gestió de Jaume Matas al capdavant del PP a Balears’. Per a Jarabo, ‘hi ha un lligam evident entre Matas i Rajoy. Matas ja va defensar al seu moment que volia un govern com el de Matas i avui encara continua defensant l’actuació de Matas a la nostra comunitat’.

‘Són una  organització criminal perquè ens està robant; són una màfia i esperem que no tornin a tenir la confiança de la nostra població ni per gestionar els nostres doblers públics ni l’aigua que és un be molt escàs a la nostra comunitat i el que han fet és oferir-lo sense investigar als propietaris d’aquests camps de golf’, ha conclòs.