Orgulloses d’haver participat del 8 de març més feminista

Els nostres càrrecs i bases del partit han participat avui horabixa de la manifestació convocada per entitats feministes i sindicats a la Plaça Espanya de Palma. Des de Podem Illes Balears ens sentim molt orgulloses de la gran mobilització illenca en un Dia Internacional de la Dona que serà recordat com el més feminista de la història després de la vaga d’avui. No obstant, esperem que cada any sigui encara més històric, fins el dia que no s’hagi de celebrar per haver assolit la igualtat real.

Un cop més, la ciutadania de les Illes ha demostrat el seu caràcter progressista i, en especial, en favor de la igualtat entre homes i dones. Ha quedat palès que el feminisme a peu de carrer està més viu que mai; M. Rajoy i el seu govern han d’escoltar els crits de totes aquelles que s’han manifestat avui arreu de l’Estat i impulsar polítiques públiques efectives en favor de la igualtat. Per un pacte per la igualtat real entre homes i dones sempre podrà comptar amb Podem.

D’altra banda, a les institucions de totes les Illes seguirem treballant per continuar el camí que es va començar al 2015. La feina feta i campanyes als diferents Consells insulars, a Cort i al Parlament han fet de les Illes un territori més igualitari i just, però encara queda molt per fer. Seguirem lluitant per les cambreres de pis, per totes les dones sense recursos, per les pensionistes, per les joves precàries, perquè deixi d’haver-hi assassinades… però us necessitem a totes i tots en aquesta lluita.