Reunió Podemos IB i Creu Roja

Podemos dóna més de 41.000 euros a entitats socials de les Illes per fer front a la crisi derivada de la COVID-19

Aquesta donació s’ha fet ja a entitats que treballen sobre amplis sectors de la societat per a pal·liar els efectes socioeconòmics de la pandèmia

Podemos Illes Balears ha donat més de 41.000 euros a entitats socials de les Illes Balears com Creu Roja o el Banc d’Aliments per tal de que puguin ajudar a la gent de la Comunitat Autònoma a fer front a la crisi sanitària propiciada per la COVID-19 així com a les seves conseqüències econòmiques i socials.

En aquest sentit, la formació ha donat 20.000 euros a Creu Roja IB, dels quals 4.000 han anat a Creu Roja Eivissa i altres 4.000 a Creu Roja Menorca. Així mateix, s’han destinat més de 8.000 euros a SOS Mamàs.

D’altra banda, s’ha fet una donació de 2.500 cada una a les entitats Brilla Illes Balears, Banc d’Aliments de Mallorca, Fundació Es Garrover d’Inca, Càritas Diocesana d’Eivissa i a l’Associació de Veïns Sa Colàrsega de Menorca.

Aquesta quantia ha estat recaudada dels salaris de diputats i càrrecs que representen a la formació en les diverses institucions de les Illes Balears.

**FOTO: Reunió Podemos IB i Creu Roja. Juana Lozano, coordinadora autonòmica de la Creu Roja, Joan Batle, secretari autonòmic de Creu Roja IB, Jesus Jurado, Secretari de Relacions amb la Societat Civil de Podemos IB i Antònia Jover, Secretària de Serveis socials de Podemos IB