S’inicia la campanya #ConsultaVistalegre2

Des de Podem s’ha llençat la campanya #ConsultaVistalegre2 per tal d’explicar com podeu decidir el sistema de votacions de la segona Assemblea Ciutadana Estatal de Podem i on podeu presentar les vostres propostes.

L’objectiu fonamental d’aquesta consulta és la modificació del sistema de votació per a l’elecció del Consell Ciutadà Estatal. Una necessitat que, en els últims mesos, ha passat de ser un consens a ser un clam.

Es pretén, així mateix, que la fixació de les regles fonamentals de la votació en la segona Assemblea Ciutadana Estatal a l’inici del procés i el fer-ho amb la màxima legitimitat democràtica (per consulta vinculant a tots els inscrits) serveixi almenys per dues coses: Un, que tots els equips sàpiguen a què atenir des de l’inici, maximitzant així la seguretat jurídica i la igualtat d’oportunitats. Dos, que el debat en l’assemblea es pugui centrar més en les idees i menys en la tàctica de la disputa per la direcció.

En el següent enllaç et deixem tota la informació sobre la campanya i pots veure les propostes presentades  https://podemos.info/decide-el-sistema-de-votacion/