Unidas Podemos signa en favor dels pensionistes

Antònia Jover i Lucía Muñoz han signat el document reivindicatiu de la Plataforma d’Associacions de pensionistes i Jubilats de Mallorca

Es comprometen a lluitar per derogar la reforma laboral, la Llei mordassa o lligar l’augment de les pensions de jubilació amb el de l’ICV

Les diputades d’Unidas Podemos al Congrés dels diputats, Antònia Jover i Lucía Muñoz, han signat les reivindicacions de la Plataforma d’Associacions de pensionistes i Jubilats de Mallorca i s’han compromès a defensar el sistema públic de pensions i de seguretat social, la gestió pública dels esmentats sistemes i a valorar els drets de les persones per damunt dels interessos de la banca i del capital i a restaurar i millorar els drets dels treballadors, dels jubilats, i de les persones més necessitades d’atenció pública.

A més a més, el document signat també insta a les diputades a promoure la generació de llocs de treball dignes dins una economia orientada al benestar socials i a la sostenibilitat ambiental i a defensar la riquesa natural de la flora i la fauna del planeta i la riquesa lingüística i cultural dels pobles de la Terra.

D’altra banda, les diputades d’Unidas Podemos també s’han compromès a promoure durant la legislatura les iniciatives necessàries per a derogar la reforma laboral del 2012, derogar la llei mordassa, establir una llei que lligui directament l’augment de les pensions de jubilació amb l’augment de l’ICV i implementar la llei de dependència tal com estava prevista en un principi, quan fou aprovada per primer cop, i destinar-hi tots els recursos econòmics que hi facin falta.