Gràcies per la vostra participació a les primàries!

Des de Podem Illes Balears volem agraïr la participació de les més de 1.600 persones incrites que han votat en aquestes primàries. La II Assemblea Ciutadana ha arribat a la seva fi després d’un procés obert i participatiu, on creiem que hi ha hagut un debat democràtic i sa entre diferents idees pel futur de la nostra formació. Aquest dijous dia 5 coneixerem qui serà l’equip encarregat de dirigir aquest projecte, que ha de sortir enfortit cap al 2019.

Avui hem posat fi al procés intern de Podem a les Illes de cara a conèixer la nova Secretaria Geneneral, el nou Consell Ciutadà Autonòmic i la nova Comissió de Garanties. La participació total ha estat de 1.634 persones, que representen un 72,36% del total de persones inscrites verificades a través del seu DNI; el 13,64% del total de persones inscrites a Balears i un 24,4% del total de inscrites actives. Uns resultats de participació que han superat els d’altres territoris que celebraven el mateix procés, com és el cas d’Aragó. Tot i així, el repte és augmentar les xifres.

Volem, un cop més, agrair l’esforç de totes les persones militants que han fet possible aquest procés amb la seva feina desinteressada; a les persones de totes les candidatures que han demostrat en aquestes primàries un tarannà molt democràtic tot i competir entre elles durant el procés; i a totes les persones que s’han apropat als actes i a les assemblees presencials, sacrificant el seu temps, per ser partíceps -i part indispensable- del projecte en general. El proper dijous dia 5 coneixerem qui comandarà aquest vaixell, que entre totes hem de fer avançar cap al 2019.

Gràcies de tot cor. Això no s’acaba aquí, ara comença una nova etapa a Podem, i no podem prescindir del nostre motor, la nostra part més important, el que ens dona forces per avancar, que no és res més que totes vosaltres!