Gràcies per l’èxit a l’assemblea a Palma!

Des de Podem Illes Balears volem agraïr a tota la militància que ahir diumenge es va acostar a participar de l’assemblea presencial que vam organitzar al Cine Ciutat de Palma. Donem les gràcies de tot cor a les més de 150 persones que ens vàreu prestar el vostre temps per participar de l’acte. El vostre compromís és una part importantíssima perquè el nostre motor com a partit segueixi funcionant.

Volem destacar el gran ambient que es va viure en l’elecció de representants de cercles i en les presentacions i debats entre candidatures a tots els òrgans en aquesta II Assemblea Ciutadana. Necessitem aquesta capacitat de diàleg intern, més encara en els temps que corren a la política. Perquè és el que demostra que som diferents, que avancem contrastant idees i projectes però amb una mateixa direcció: crear un Podem entre totes.

El procés intern d’eleccions primàries és a punt d’acabar, i per això us volem demanar que si encara no heu votat, entreu a participa.podemos.info  . El termini per votar s’esgota demà a les 12 h. i volem que sigueu partíceps, quants més millor, de la conformació del Podem del futur, el que ha d’encarar els reptes que se’ns plantegen a l’horitzó del 2019. El proper dijous dia 5 es coneixeran els resultats. Comptem amb tu!