Hi ha nostàlgics de les retallades de Bauzá i això és perquè qualque cosa s’està fent bé des dels Acords Pel Canvi

El secretari General de Podem Illes Balears, Alberto Jarabo, ha explicat aquest dilluns als mitjans de comunicació que “hi ha nostàlgics del franquisme fins i tot nostàlgics de la bombolla immobiliària i ara també nostàlgics de les retallades i l’autoritarisme de José Ramón Bauzá” i ha apuntat que “qualque cosa s’està fent bé des dels Acords Pel Canvi perquè Bauzá vulgui tornar per fer unes polítiques diferents a les que s’estan duent a terme” .

El diputat ha afirmat que “nosaltres estem intentant revertir el que s’havia retallat durant els darrers anys de legislatura de José Ramón Bauzá i ara s’està consolidant amb força, també amb dificultats però sobre tot amb convicció unes polítiques que han de ser diferents i han de tenir una tendència  cap a la protecció de les majories socials i a una major lluita contra la desigualtat a Balears”.

Podem creiem que el PP viu en el passat, però sembla ser que ens vol portar a tots al passat i sabem que Bauzà representa tot el contrari a les polítiques que nosaltres defensem. “Les polítiques de Bauzá és autoritarisme, són retallades i nosaltres amb els moviments socials i amb la societat civil en general, pensem que no és això el que es necessita i, per tant, demà en el debat sobre els pressupostos, lògicament donarem suport a tot allò que vagi en contra de les polítiques que defensa el PP”, ha dit Jarabo.

Recordem que el PP és un partit molt paradoxal i ple de corrupció i també pensem que és un partit un poc ‘zombie’. “Veiem com torna na Mabel Cabrer i això també pot haver provocat que Bauzá s’intenti animar a liderar el seu partit”. Des de Podem lluitarem amb totes les forces i moviments socials al parlament i al carrer per dir ben clar, Mai més Retallades ni Bauzá.

Procés garantista

En quant al procés garantista obert a tres persones del partit, recordem que el procés d’al·legacions segueix obert i que està previst que acabi a principis de la setmana vinent tal i com està estipulat en els 15 dies hàbils.