Jover demana “altura de mires” a ERC perquè “no és el moment d’estratègies partidistes”

La diputada reclama al partit sobiranista que pensi en els que més estan sofrint de cara a la votació de la pròrroga de l’Estat d’alarma

La diputada d’Unidas Podemos al Congrés, Antònia Jover, ha reclamat aquest dimarts “altura de mires” al partit sobiranista ERC, davant la votació de la pròrroga de l’Estat d’alarma que es durà a terme demà al Congrés dels diputats.

En aquest sentit, la diputada ha indicat que “no és moment d’estratègies partidistes sinó de pensar en els qui més estan sofrint la crisi”. “Al PP no li demanem res perquè ens esperem qualsevol cosa d’un partit que viu de la carronya política, d’usar les víctimes de qualsevol tragèdia per a gratar un grapat de vots mes. Però a ERC li demanem altura de mires, no és moment d’estratègies partidistes sinó de pensar en els qui més estan sofrint la crisi”.

Jover, a més, ha indicat que “és moment d’ajudar a totes les persones que s’estan beneficiant d’un ERTO, de la moratòria de les hipoteques, de la prohibició del tall de subministraments i d’altres mesures que s’han posat en marxa per a pal·liar els efectes de pandèmia sobre la població més vulnerable i que es veurien afectades si aquest estat d’alarma no es prorroga”.

La diputada nacional ha recordat que “el coronavirus segueix aquí fora, esperant que cometem errors i ja ha destrossat a massa famílies”. “No juguem amb la salut de la ciutadania. És moment de pensar en els qui més estan sofrint la crisi”, ha etzibat

La diputada de la formació morada ja va manifestar aquest dilluns que “oposar-se a la pròrroga de l’Estat d’Alarma com proposa el PP de Casado o ERC, no acaba amb el COVID19, sinó que implica un ‘tots al carrer, aturada d’ERTOS i dur l’esforç de la ciutadania a les escombraries”. “Alguna idea luminosa més?” es va qüestionar.