Les illes no són del PP que les ha saquejat

Les paraules de la senadora del Partit Popular, Catalina Soler, són una vergonya i ridícules; les illes no són del partit que s’ha dedicat a saquejar-les, són de tothom qui les estima.

‘La senadora del PP, Catalina Soler, ahir va fer el ridícul quan va dir que les illes són seves. Les illes no són del PP que s’ha dedicat a saquejar-les i omplir-les d’escombraries, a retallar pressuposts per a la ciutadania, les illes són de tothom que estimem aquesta terra’, ha afirmat la portaveu adjunta de Podem, Laura Camargo, sobre les paraules de Soler en el debat al Senat de l’augment del descompte aeri de resident entre les Illes i la Península, que el PP ha rebutjat aplicar.

‘És una vergonya que ahir el Partit Popular ni tan sols tingués la decència d’emetre un compromís per aprovar-lo en aquests pressuposts que diuen que, com que no s’han aprovat, no es pot incloure el 75% de descompte de residents. El PP va perdre una oportunitat de no fer el ridícul i d’emetre un compromís per primera vegada, amb la ciutadania i amb els drets de la ciutadania de les illes’, els ha retret Camargo en declaracions als mitjans.