13 de diciembre

Millors finançament i mobilitat, lluita contra la precarietat i canvi de model productiu per a Balears

• La candidata al Senat, Margalida Quetglas, planteja a Valldemossa reformar el Senat amb la finalitat de fer d’aquesta institució una veritable institució de representació territorial.
  • El partit també rebutja les prospeccions i defensa la protecció del medi marí.

13/15/2015. La candidata al Congrés de Podem per Mallorca, Margalida Quetglas, ha assistit aquest dissabte a la trobada entre candidats que ha organitzat l’agrupació d’electors La Valldemossa que Volem, juntament amb el secretari general de Podem Illes Balears, Alberto Jarabo. Quetglas ha plantejat als assistents la necessitat de reformar el Senat amb la finalitat de fer d’aquesta institució una veritable càmera de representació territorial, eliminar els privilegis dels senadors, així com dotar-la de major transparència.

Sobre les polítiques que la candidata defensarà en el Senat destaquen un finançament just per a les Illes Balears, la prohibició de les prospeccions i la protecció del medi marí, una millor mobilitat entre Illes i la defensa del caràcter de servei públic del transport, la lluita contra la precarietat laboral i un nou model productiu basat en la recerca i en les energies renovables.

Podem a Son Bugadelles

Podem a Son Bugadelles:

“Volem acabar amb les portes giratòries, augmentar els terminis de prescripció dels delictes, exigir transparència radical”

• El candidat número 2 al Senat per Mallorca, Tomás Fernández, ha visitat de nou el mercat de Son Bugadelles, acompanyat dels companys i companyes de Calvià

Els companys i companyes de Podem a Calvià han tornat aquest dissabte al mercat de Son Bugadelles en Santa Ponça, on els ha acompanyat el candidat número 2 al Senat per Mallorca, Tomàs Fernández. Els representants de Podem han traslladat el missatge del partit als visitants del mercat i el candidat ha aprofitat per parlar de la necessitat de dotar el Senat de transparència i control. També ha explicat la proposta de convertir aquesta institució en una autèntica institució de representació territorial i d’acabar amb els privilegis dels senadors. “Volem acabar amb les portes giratòries, augmentar els terminis de prescripció dels delictes, exigir transparència radical i auditar els comptes públics”, ha indicat.

Tomás Fernández és candidat al Senat

Sobre les polítiques que Podem defensarà a Madrid, Fernández ha insistit en la defensa d’un finançament just per a les Illes Balears, la prohibició de les prospeccions i la protecció del medi marí, una millor mobilitat entre Illes i la defensa del caràcter de servei públic del transport, la lluita contra la precarietat laboral i un nou model productiu basat en la recerca i en les energies renovables.