Podem et necessita!

Si vols que Podem tingui més presència en el teu municipi, necessitem que t’inscriguis com a militant. És molt senzill, només has d’entrar en aquesta pàgina: https://participa.podemos.info/registro-censo-militantes (més abaix trobaràs un breu vídeo de com emplenar el formulari).

Apuntant-te com a militant, estaràs ajudant a crear estructura de partit al teu poble. En els propers mesos es realitzarà, mitjançant primàries obertes, l’elecció de la Secretaria General Municipal. Aquesta, juntament amb el cercle del municipi, formaran un nou espai anomenat Espai Municipal Unificat (EMU), en el qual es decidiran les polítiques que Podem impulsarà en cada municipi. Aquests espais completament oberts a la ciutadania són el contacte immediat del nostre partit amb les veïnes i veïns de cada municipi. Créixer a nivell municipal és vital per afrontar les eleccions del 2019 amb totes les nostres forces.

La lluita des dels pobles és fonamental, i et necessitem en primera línia. Si vols estar al tant de tota l’activitat de Podem en el teu municipi; si vols ser part activa del partit, i ajudar a impulsar el canvi des d’allò municipal; si vols ser part essencial del camí cap a una societat més justa, que no deixi ningú enrere… apunta’t com a militant de Podem i lluitem braç a braç per fer aquest canvi possible.

Apunta’t aquí!: https://participa.podemos.info/registro-censo-militantes

Vídeo tutorial de com emplenar el formulari: https://youtu.be/1gzn-xewh6u

Podem et necessita, el teu poble et necessita. Apunta’t ja!