Podem presenta la iniciativa Hacemos, emmarcada dintre de la tercera edició d’IMPULSA

Podem Illes Balears presenta aquests dies la iniciativa Hacemos, una categoria emmarcada dintre de la tercera edició del projecte IMPULSA i que té com a objectiu el desenvolupament de projectes en barris i municipis per, d’aquesta manera, conèixer de primera mà les necessitats de la ciutadania, respondre a aquestes necessitats i teixir xarxes amb diferents col·lectius i amb la ciutadania organitzada.

Recordem que el projecte IMPULSA és una iniciativa de l’Àrea de Participació de Podem que pretén donar suport a projectes de caràcter social que presentin associacions o entitats sense ànim de lucre.

Podem és un instrument de la gent fet per a i per la gent, i en constant construcció amb l’objectiu principal de produir un canvi social, que millori les condicions de vida de la ciutadania i de l’entorn en què vivim.

Per això, des de l’Àrea de Participació de Podem es va crear IMPULSA un instrument que aposta per projectes i iniciatives amb projecció social i amb metes comunes a les de Podem.

Així des de Podem Illes Balears volem informar que els nostres companys i companyes de l’Àrea de Participació oferiran diversos tallers sobre participació en diferents localitats de les Illes:

• El dijous dia 20 d’octubre, a partir de les 19 hores, el responsable de participació de Podem Illes Balears, Sergio Storti i la responsable de participació insular, Laura Mariani, explicaran el projecte Hacemos a Manacor, a l’Avinguda Fra Juniper Serra, 11.
  • El divendres dia 21 d’octubre a partir de les 18,30 hores al Carrer Francesc Sancho, número 24, el responsable de participació de Podemos, Miguel Ardanuy, el responsable de participació de Podem Illes Balears, Sergio Storti, la responsable de participació insular, Laura Mariani i Neus Farrés, membre de l’àrea de participació autonòmic, oferiran un taller sobre participació.
  • El dissabte dia 22 d’octubre, de 17 a 19 hores, a Eivissa el membre de l’Àrea de participació de Podem estatal, Sergio Arryo, el Responsable de l’Àrea de participació de Podem Illes Balears, Sergio Storti, la responsable de participació insular, Laura Mariani i Neus Farrés, membre de l’àrea de participació autonòmic, oferiran un taller sobre participació al Carrer General Juan Pereyra y Morante, 5, Bajos.

Us esperam a totes i a tots, no hi podeu faltar!

impulsa-hacemosv2Infos_hacemosActos