Podemos Illes Balears demana al gerent de Son Espases que reprengui el diàleg amb la part social

Antònia Martín demana al gerent que intervingui per atendre les més que justificades reclamacions dels professionals.

La formació també dóna suport als sindicats en el seu rebuig a les mesures adoptades per la Direcció d’Infermeria de Son Espases que imposa el període vacacional

En aquest sentit, la formació considera que la crisis sanitària de la COVID-19 suposa una sobrecàrrega física i psicòlogica als professionals d’Infermeria, a més de suposar riscos per a la seva salut i per això, la formació dóna suport a la retirada inmediata de l’ordre per part de la Direcció d’Infermeria  als càrrecs intermitjos que imposen als professionals el mes de vacances a gaudir.

Així mateix, també recolza la negociació en la mesa sectorial de tot el que té a veure amb la concessió de vacances i a que es facil·liti la sol·licitud dels períodes de gaudi respectant les diferències. A més, la formació també està a favor de l’ampliació dels períodes de gaudi d’aquestes vacances ja que cal cuidar a qui ens cuida.

La diputada i responsable de l’Àrea de Sanitat de Podemos Illes Balears, Antònia Martín, ha explicat que “és fonamental garantir l’atenció sanitària a les nostres Illes però no és de rebut que la Direcció d’Infermeria prengui decisions unilaterals sense tenir en compte als professionals dels centres”.

Així mateix, Martín ha remarcat que “esperam que el gerent recapaciti i reprengui el diàleg amb els sindicats per arribar a la millor solució per a professionals i pacients de l’hospital de referència de les Illes Balears”.