13 de diciembre

Quotes d’autònom progressives segons els beneficis i gratuïtat per a qui ingressi menys del salari mínim

• Podem també igualarà les prestacions socials d’autònoms al Règim General de la Seguretat Social.

2015.12.13. A Pollença també s’ha instal·lat una taula informativa. Al municipi del Nord han sortit al carrer els companys i companyes de Podem i els ha acompanyat la candidata de Podem al Congrés per Balears, quarta a la llista, Ana Serra.

Durant tot el matí s’ha estat oferint informació sobre el programa de Podem, encara que un dels assumptes que més ha cridat l’atenció han estat les propostes del partit per protegir autònoms, pimes, i l’ocupació. Serra ha explicat que un dels objectius de Podem és reformar la legislació d’autònoms i pimes per protegir el 70% dels llocs de treball.

Entre les mesures específiques destaquen l’establiment de quotes d’autònoms progressives segons els beneficis, i la gratuïtat de la quota per a aquells autònoms que ingressin menys del salari mínim. “L’actual sistema de cotització és injust per a autònoms perquè el fet que tots paguin igual penalitza els nous emprenedors, que no poden fer front a les quotes”, ha afegit la candidata.