Unidas Podemos demana a Armengol que posi el benestar de les persones al capdavant de la recuperació de les Illes Balears

Alejandro López insta a totes les formacions i entitats socials a arribat a un pacte per a la reconstrucció del model econòmic de Balears

Unidas Podemos ha demanat a la presidenta del Govern, Francina Armengol, que davant la previsible desescalada de la crisi sanitària posi el benestar de les persones al capdavant de la recuperació de les Illes Balears.

Després de la reunió mantinguda aquest dilluns amb la presidenta i la resta de socis signants dels Acords de Bellver i formacions que donen suport al Govern, el portaveu del Grup Parlamentari, Alejandro López, ha explicat que “la presidenta ens ha comentat que vol arribar a un gran pacte autonòmic, un pacte per a la reconstrucció del model econòmic de Balears per tal de reactivar l’economia de Balears i nosaltres des d’Unidas Podemos ja hem dit que aquesta desescalada, aquest desconfinament, el volem fer poc a poc i evidentment per a nosaltres (Unidas Podemos) el primer són les persones, els seus drets i les seves garanties”.

López, a més, ha declarat que des d’Unidas Podemos “estem molt interessats en el gran pacte autonòmic i sense cap tipus de dubte instarem que la resta de grups i d’agents socials s’incloguin”. En aquest sentit, el diputat ha destacat que des de la formació “considerem que és molt important transmetre a la societat que lo important són les persones i la seva seguretat i després recuperar aquesta economia, que malhauradament, sofrirà un sot i per això es necessita el suport de tothom i consens social”. Així, ha remarcat que “hem de veure com poc a poc s’ha de reactivar l’economia”.