Vota qui et representarà al teu municipi!

Hola! Volem recordar-te que fins al pròxim 18 de juny a les 12:00 h., pots votar la persona que millor et representi a les Secretaries Generals Municipals de Podem a les Illes. És important, ja que aquesta persona, juntament amb el Cercle, formaran l’òrgan que serà l’enllaç del teu municipi amb el partit.

Si no ho has fet encata, pots votar ja a https://participa.podemos.info. Per poder fer-ho, has d’estar prèviament verificat/da com a inscrit/a a Podem. Com pots veure al següent enllaç, és molt senzill: https://podemos.info/identificate/.

També pots consultar la llista dels municipis a on es realitza aquest procés i les persones que es presenten a cadascun d’ells al següent enllaç: https://ac2-municipales.podemos.info/…/illes-balears-islas…/.

Ja ho saps, participa i escull la persona que creguis que representarà el teu municipi com cal. A Podem creiem que la política la fan les persones des de tots els àmbits, i el local n’és un molt important. Amb un partit fort als municipis, serà molt més fàcil poder seguir fent política tenint en compte tothom. Empodera’t i vota!