Yllanes: “Estem preparats per si hagués eleccions anticipades”

El candidat de Podem al Govern i diputat al Congrés valora el debat a la totalitat dels Pressupostos Generals de l’Estat

També ha destacat que l’aprovació de la Llei de canvi climàtic al Parlament és motiu “d’orgull” per a tots els que estem representats a la cambra balear

Juan Pedro Yllanes, diputat al Congrés i candidat de Podem al Govern de les Illes Balears, ha destacat avui durant el debat a la totalitat dels Pressupostos Generals de l’Estat (PGE) que, malgrat que la ministra d’Hisenda ha presentat uns dels pressupostos més socials dels darrers temps i que Podem defensa, “davant la posició que adoptaran els partits independentistes catalans, d’alguna manera ha deixat entreveure que difícilment podran superar aquest tràmit d’esmena a la totalitat”.

En aquest sentit, Yllanes ha destacat que “si això significa que anam a unes eleccions anticipades, estem perfectament preparats a Podem, per això vam fer unes primàries pensant en que es podria produir aquest escenari”.

Absoluta confiança en que ho farem bé i serem capaços de traslladar el nostre missatge a tota la societat de Balears”, ha afegit el diputat.

A més, el candidat al Govern ha assenyalat al ressó del que ha dit Pablo Casado de que eliminaria l’impost al dièsel, “avui el Parlament de Balears ha demostrat que podem ser vanguàrdia a Europa en la defensa del medi ambient i del territori mitjan l’aprovació de la Llei de canvi climàtic i transició energètica anticipant-mos tant a Europa com al propi Congrés dels diputats. Això ha de ser un motiu d’orgull per a tots els que estem representats al Parlament“.